اخبار تیم ملی ایران در اردوی اتریش

اخبار تیم ملی ایران در اردوی اتریش




 

 


اخبار تیم ملی ایران در اردوی اتریش


تاریخ : چهارشنبه ،
15 تیر 1390

مهاجم تيم ملي بر خلاف شايعات بدون مصدوميت در تمرين امروز تيم ملي حضور پيدا کرد.


تمرینات تيم ملي در اتريش در حالي برگزار مي شود که گاهي بارش شديد باران سبب مي شود تا کارلوس کي‌روش سرمربي تيم مجبور شود زمان تمرين ملي پوشان را کاهش دهد.
در همين راستا روز گذشته درحالي که بازيکنان تيم ملي در حال تمرين بودند بارش شديد باران سبب شد تا سرمربي تيم ملي براي جلوگيري از سرماخوردگي بازيکنان تمرين را 30 دقيقه کاهش دهد و براي خراب نشدن زمين تمرين عصر را هم لغو کرد.

* با وجودي که در ايران در برخي رسانه ها خبر از پارگي رباط صليبي هادي نوروزي داده شده بود اين مهاجم امروز در تمرين حاضر شد و بدون مشکل به تمرين کرد.

* به دليل درخواست 2 باشگاه العربي و الغرافه مسئولان تيم ايران گذرنامه هادي عقيلي و محمدرضا خلعتبري را در اختيار اين 2 بازيکن گذاشتند تا بتوانند آن را به مسئولان باشگاه هاي خود بدهند. عقيلي بعد از اردوي تيم ملي از اتريش راهي نورنبرگ آلمان مي شود تا در اردوي تيم العربي شرکت کند و خلعتبري نيز براي شرکت در تمرينات الغرافه راهي فرانسه مي شود.

* کارلوس کي‌روش امروز در تمرينات متنوعي که براي بازيکنان در نظر گرفته بود بازيکنان تيم اميد را از بزرگسالان جدا کرد. او معتقد است که اين بازيکنان بيشتر از حد معمول بازي کرده اند و بايد استراحت داشته باشند.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل